האל הכול יכול הוא אל צודק. כל אנשי אלוהים ראו את ארשת פניו המהוללת. כולנו שואפים לאהוב את אלוהים ולהשביע את רצונו, רוצים להיות נאמנים לו לעולם.

菜單

29.11.2017

להסיר את הכישוף | האם אמונה בכתבי הקודש שקולה לאמונה באלוהים?


כנסיית האל הכול יכול | להסיר את הכישוף | האם אמונה בכתבי הקודש שקולה לאמונה באלוהים?

רוב הכמרים והבכירים של העולם הדתי מאמינים שכתבי הקודש מייצגים את אלוהים, שאמונה באלוהים היא אמונה בכתבי הקודש, ושאמונה בכתבי הקודש היא אמונה באלוהים. הם מאמינים שאם מישהו מתרחק מכתבי הקודש הוא אינו יכול להיקרא מאמין, ושרק מי שנצמד לכתבי הקודש יכול להינצל ולהיכנס למלכות השמיים. האם כתבי הקודש מייצגים באמת את אלוהים? מהו בדיוק הקשר בין כתבי הקודש לאלוהים? האדון ישוע אמר, "אתם חוקרים את הכתובים, מפני שאתם חושבים שבהם יש לכם חיי נצח, והם מה שמעיד עליי. ואתם לא רוצים לבוא אליי כדי שיהיו לכם חיים" (יוחנן ה' 39-40). האל הכול יכול אומר, "אחרי הכל, מה חשוב יותר: אלוהים או כתבי הקודש? מדוע אלוהים חייב לעבוד על פי כתבי הקודש? האם ייתכן שאין לאלוהים זכות לחרוג מכתבי הקודש? האם אלוהים לא יכול להיפרד מכתבי הקודש ולעשות עבודה אחרת? מדוע ישוע ותלמידיו לא שמרו את השבת? ...עליכם לדעת מה בא קודם, אלוהים או כתבי הקודש! בהיותו אדון השבת, האם הוא לא יכול להיות גם אדונם של כתבי הקודש?" (הדבר מופיע בבשר).

הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.

התבוננות בהופעתו של אלוהים במשפטו ובייסוריו

ללכת אחרי, שיפוט, הביאה השנייה, חכמה, החיים

כנסיית האל הכול יכול | התבוננות בהופעתו של אלוהים במשפטו ובייסוריו

בדומה למאות מיליוני חסידים אחרים של אדוננו ישוע המשיח, אנחנו מצייתים לחוקים ולדברות של כתבי הקודש, נהנים מחסדו השופע של אדוננו ישוע המשיח ומתאספים, מתפללים, מהללים ומשרתים בשם אדוננו ישוע המשיח – ואת כל אלה אנחנו עושים תחת עינו הפקוחה והגנתו של אלוהים. לעתים תכופות אנחנו חלשים ולעתים תכופות אנחנו חזקים. אנחנו מאמינים שכל מעשינו עולים בקנה אחד עם משנתו של אלוהים. אם כן, מן הסתם אנחנו גם מאמינים שאנחנו הולכים בדרך ההישמעות לרצונו של האב שבשמיים. אנחנו כמהים לשובו של ישוע אדוננו, לביאתו המכובדת של ישוע אדוננו, לקץ החיים שלנו על פני האדמה, להופעת המלכות, ולכול מה שנחזה בספר ההתגלות: אדוננו מגיע, ומביא אסון, וגומל לצדיקים ומעניש את הרשעים, ומעלה למרומים את כל חסידיו, המברכים על חזרתו, לפגוש את אלוהים. בכל פעם שאנחנו חושבים על זה, אנחנו מתרגשים באופן בלתי נמנע. אנחנו אסירי תודה על כך שנולדנו באחרית הימים, ועל כך שהתמזל מזלנו להיות עדים לביאתו של אדוננו. הרדיפות שסבלנו היו בתמורה ל"כבוד עולם גדול במאוד מאוד"; איזו ברכה אדירה! לעתים קרובות, כל הכמיהה הזאת והחסד שמעניק לנו אדוננו הופכים אותנו לצלולים בתפילתנו, ומאחדים אותנו לעתים קרובות יותר. אולי בשנה הבאה, אולי מחר ואולי אפילו מוקדם יותר, כשהאדם לא יצפה לזה, פתאום יגיע אדוננו ויופיע בקרב קבוצת בני אדם שהמתינו לו בדריכות. כל אחד מאיתנו מתמודד עם רעהו ואיש לא רוצה להישאר מאחור, כדי להיות הקבוצה הראשונה שתחזה בהופעת אדוננו, להפוך לאחד מאלה שיעלו השמיימה. נתנו הכל, בכל מחיר, כדי שהיום הזה יגיע. אחדים ויתרו על מקום עבודתם, אחרים עזבו את משפחתם, אחרים התכחשו לנישואיהם, ואחרים תרמו את כל חסכונותיהם. איזו מסירות נטולת אנוכיות! כנות ונאמנות שכאלה הן ודאי גדולות מאלה של קדושים מתקופות העבר! מכיוון שאדוננו מעניק חסד לכל מי שהוא רוצה ומרחם על כל מי שהוא רוצה, אנחנו מאמינים שהמסירות וההשקעה שלנו כבר נגלו לעיניו. ובאותו אופן, גם תפילותינו הכנות כבר הגיעו לאוזניו, ואנחנו בטוחים כי אדוננו יגמול לנו על מסירותנו. יתרה מכך, אלוהים העניק לנו מחסדו עוד לפני שברא את העולם, ואיש לא ייקח מאיתנו את הברכות וההבטחות שאלוהים העניק לנו. כולנו עורכים תוכניות לעתיד ורואים זאת כמובן מאליו שהמסירות וההשקעה שלנו הם קלפי מיקוח או מניות, אשר יבטיחו את עלייתנו השמיימה כדי לפגוש את אדוננו. זאת ועוד: ללא כל היסוס, אנחנו מתיישבים על כס המלכות העתידי, מעל כל האומות והעמים, או מושלים כמלכים. לכל אלה אנחנו מתייחסים כדבר מובן מאליו, כדבר צפוי.

28.11.2017

רבים הקרואים אך מעטים הנבחרים


כנסיית האל הכול יכול | רבים הקרואים אך מעטים הנבחרים

האל הכול יכול אומר, "אני קורא אל ביתי את כל אלה שיועדו מראש להאזין לדבריי, ואז אני מציב לפני כס מלכותי את כל אלה שמצייתים וכמהים לדבריי. אלה שבוגדים בדבריי, אלה שאינם מצייתים ונשמעים לי, ואלה שמתנגדים לי בריש גלי יושלכו כולם הצדה להמתין לעונשם הסופי. כל בני האדם חיים חיי שחיתות תחת ידו של השטן, כך שאין רבים בחסידיי שבאמת כמהים לאמת. כלומר רובם אינם עובדים אותי בלב שלם ובאמת, אלא מנסים לזכות באמוני באמצעות שחיתות, מרד ואמצעי הונאה. זו הסיבה שאני אומר, "רבים הקרואים אך מעטים הנבחרים." כל הקרואים מושחתים עמוקות וחיים באותו עידן, אך הנבחרים הם היחידים אשר מאמינים באמת ומכירים באמת ואשר נוהגים על פי האמת. בני אדם אלה אינם אלא חלק קטן מאוד מן השלם, ומבני האדם האלה אקבל יותר כבוד."

התוצאה הסופית שאלוהים מכוון להשיג בעבודתו

פולחן, הכרת אלוהים, שיר פולחן, השבח לאל, שיפוט

כנסיית האל הכול יכול | התוצאה הסופית שאלוהים מכוון להשיג בעבודתו

I
בכה הרבה מעבודת האל,
כל אדם עם ניסיון אמת חש כלפיו יראת כבוד,
הנשגבת מהערצה.
שיפוטו וייסוריו
מגלים את טבעו לאנשים,
ולבם ירא מפניו.
עלינו לציית ולירוא פני האל,
כי טבעו והווייתו שונים מאלו של הנבראים,
נשגבים הם מהנבראים.‎
רק לאל שמורים, יראה וכניעה.

הבהרת הקשר בין כתבי הקודש לאלוהים | כתבי הקודש ואלוהים


כנסיית האל הכול יכול | הבהרת הקשר בין כתבי הקודש לאלוהים | כתבי הקודש ואלוהים.


ליו ז'יז'ונג הוא מזקני הקהילה בכנסייה ביתית מקומית בסין. הוא מאמין באלוהים מזה שלושים שנה ומעלה, והוא נהג תמיד לטעון כי "כתבי הקודש נכתבו בהשראתו של אלוהים", "כתבי הקודש מייצגים את אלוהים, אמונה באלוהים היא אמונה בכתבי הקודש ואמונה בכתבי הקודש היא אמונה באלוהים". בלבו נועד מקום ראשון במעלה לכתבי הקודש. בשל הערצתו את כתבי הקודש ואמונתו העיוורת בהם, הוא מעולם לא ביקש את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, ולא התעניין בה. עד שיום אחד, כאשר הוא מנע ממאמינים לקרוא את דברי האל הכול יכול באינטרנט, הוא נתקל במקרה במטיפי כנסיית האל הכול יכול. לאחר התנצחויות עזות בדבר האמת, האם בסופו של דבר הוא היה מסוגל לראות בבירור את הקשר בין כתבי הקודש לבין אלוהים? האם הוא היה מסוגל להניח את כתבי הקודש בצד ולהבין כי המשיח הוא האמת, הדרך והחיים? האם הוא יעלה השמיימה ויתייצב בפני אלוהים?

27.11.2017

עליכם לשקול את מעשיכם

האמת, אמונה, הכרת אלוהים, קול של אלוהים, רצון האל

כנסיית האל הכול יכול | עליכם לשקול את מעשיכם

על פי הפעולות והמעשים בחייכם, כולכם זקוקים לפסוק מדבריי בכל יום שיזין ויקיים אתכם, משום שאתם לוקים בחסר, וידיעתכם ופתיחותכם דלות מדי. בחיי היום-יום שלכם, אתם חיים באווירה ובסביבה ללא אמת או היגיון טוב. אתם חסרים את הון הקיום, ואין לכם היסודות כדי להכיר אותי או את האמת. אמונתכם בסך הכל מושתתת על אמון מעורפל או על טקסים דתיים וידע המבוססים אך ורק על דוקטרינה. בכל יום אני צופה בתנועותיכם ובוחן את כוונותיכם ואת פירות הרוע שלכם. מעולם לא מצאתי אדם שבאמת ובתמים הניח את לבו ורוחו על המזבח שלי, שמעולם לא זז ממקומו. לפיכך, אינני רוצה לשפוך לריק את כל הדברים שברצוני להביע בפני אנושות כזו. בלבי אני מתכנן רק להשלים את עבודתי שטרם הושלמה ולהושיע את האנושות שטרם הושעתי. אף על פי כן, רוצה אני שכל חסידיי יזכו לישועתי ולאמת שדברי משרה על האדם. אני מקווה שיום אחד, כשתעצמו עיניים, תראו עולם שבו ניחוח ממלא את האוויר וערוצים של מים חיים זורמים, לא עולם קר וקודר שבו ענני חושך ושמי חושך, שבו היללות לא פוסקות לרגע.

אף אדם בשר ודם לא יכול להימלט מיום חרון אפי

יהוה, שיפוט, קול של אלוהים, הכרת אלוהים, הביאה השנייה של ישוע

כנסיית האל הכול יכול | אף אדם בשר ודם לא יכול להימלט מיום חרון אפי

אני מוכיח אתכם כך כיום למען הישרדותכם, כדי שעבודתי תתקדם ללא קושי, וכדי שעבודת החניכה שלי בתבל כולה תתבצע באופן הולם ומושלם יותר ותחשוף את דבריי, סמכותי, מלכותיותי ושיפוטי לאנשי כל הארצות והאומות. עבודתי בקרבכם היא ראשית עבודתי בתבל כולה. על אף שכעת כבר אחרית הימים, דעו כי "אחרית הימים" אינו אלא שם של עידן: כמו עידן החוק ועידן החסד, הוא מתייחס לעידן, ומציין על עידן שלם, ולא על השנים או החודשים האחרונים. עם זאת, אחרית הימים לא מאוד דומה לעידן החסד ועידן החוק. עבודת אחרית הימים לא נעשית בעם ישראל, אלא בקרב הגויים – זהו כיבוש כל עמים מכל האומות והשבטים שמחוץ לעם ישראל בפני כס המלכות שלי, כדי שכבודי בכל רחבי התבל יוכל למלא את היקום כולו. כך אוכל לזכות לכבוד רב יותר, כדי שכל הבריות על פני האדמה יוכלו להעביר את כבודי לכל אומה, לנצח, לאורך הדורות, וכל הבריות בשמיים ובארץ יוכלו לראות את הכבוד שרכשתי על פני האדמה. העבודה המתבצעת באחרית הימים היא עבודת הכיבוש. היא אינה הכוונת חייהם של כל בני האדם שעל פני האדמה, אלא סיכום חיי הייסורים הבלתי נגמרים של האנושות לאורך אלפי שנים על פני האדמה. כתוצאה מכך, עבודת אחרית הימים לא יכולה להיות דומה לאלפי שנות העבודה בעם ישראל, ולא לעשור הפעולה ביהודה שנמשך לאחר מכן כמה אלפי שנים עד להתגלמותו השנייה של אלוהים. בני האדם של אחרית הימים נתקלים רק בהופעתו מחדש של הגואל כבשר ודם, והם מקבלים את עבודתו האישית ואת דבריו של אלוהים. אחרית הימים לא תימשך אלפיים שנה – היא קצרה, כמו פרק הזמן שבו ביצע ישוע את עבודת עידן החסד ביהודה. זאת משום שאחרית הימים היא סיכומו של התקופה כולה. היא ההשלמה והסיום של תוכנית הניהול בת ששת אלפי השנים של אלוהים, והיא מסכמת את מסע חיי הייסורים של האנושות. היא לא מביאה את האנושות כולה לעידן חדש והיא לא מאפשרת לחיי האנושות להימשך. לא תהיה לכך חשיבות לתוכנית הניהול שלי או לקיומו של האדם. אילו האנושות המשיכה כך, במוקדם או במאוחר השטן היה בולע את כולה, והנשמות השייכות לי היו יורדות בסופו של דבר לטמיון בידיו. עבודתי נמשכת רק ששת אלפים שנה, והבטחתי כי גם שליטתו של המזיק על האנושות כולה לא תימשך יותר מששת אלפים שנה. לפיכך תם הזמן. לא אמשיך ולא אדחה עוד: באחרית הימים, אביס את השטן, אשיב לעצמי את כל כבודי ואת כל הנשמות השייכות לי על פני האדמה, כדי שנשמות אומללות אלו יוכלו להימלט מים הייסורים, וכך תושלם כל עבודתי על פני האדמה. מכאן ואילך, לעולם לא אשוב להיות בשר ודם על פני האדמה, ולעולם לא תעבוד שוב רוחי השולטת בכל על פני האדמה. אעשה רק דבר אחד על פני האדמה: אברא מחדש את האנושות, אנושות שתהיה קדושה, ושתהיה העיר הנאמנה לי על פני האדמה. אך דעו לכם שלא אשמיד את העולם כולו, ולא אשמיד את האנושות כולה. אשאיר את אותו השליש הנותר – השליש שאוהב אותי ושאותו כבשתי לחלוטין, ואגרום לשליש הזה לפרות ולרבות על פני האדמה, בדומה לבני ישראל בעידן החוק, אזין אותם בשפע של צאן ובקר ובכל אוצרות הארץ. האנושות הזו תישאר עמי לנצח, אולם לא תהיה זו האנושות של היום, המזוהמת באופן מצער, אלא אנושות שהיא אוסף של כל מי שנפל בנחלתי. השטן לא יזיק, לא יפריע ולא יארוב לאנושות כזו, והיא תהיה האנושות היחידה שתתקיים על פני האדמה לאחר נצחוני על השטן. זו האנושות שכבר כבשתי עד כה ושזכתה בהבטחתי. לפיכך, האנושות שנכבשה באחרית הימים היא גם האנושות שתינצל ושתקבל את ברכותיי הנצחיות. זו תהיה העדות היחידה לניצחוני על השטן והשלל היחיד מהקרב שלי נגד השטן. הצלתי את שלל המלחמה הזה מתחומו של השטן, ושלל זה הוא ההתממשות היחידה והפרי היחיד של תוכנית הניהול שלי, בת ששת אלפי השנים. הם באים מכל אומה ועדה, ומכל מקום ומדינה בתבל כולה. הם בני גזעים שונים, הם דוברים שפות שונות, הם בעלי מנהגים שונים וצבע עור שונה והם פזורים ברחבי כל ומה ועדה על פני כדור הארץ, ואף בכל פינה בעולם. בסופו של דבר, הם יתאחדו לאנושות שלמה, אוסף של בני אדם שכוחות השטן לא יכולים להגיע אליהם. בני האנוש שאותם לא הושעתי וכבשתי ישקעו בשתיקה למעמקי הים ויישרפו בלהבותיי המכלות לנצח נצחים. אשמיד את האנושות הישנה הזו, המזוהמת עד מאוד, כפי שהשמדתי את בכורי הבנים והבקר במצרים, והותרתי רק את בני ישראל, שאכלו בשר שה, שתו דם שה, וסימנו את משקופי בתיהם בדם שה. האם בני האדם שכבשתי ושהם בני משפחתי אינם גם בני האדם שאוכלים את בשרי, בשר השה, ושותים את דמי, דם השה, שאותם גאלתי ואשר עובדים אותי? האם כבודי לא ליווה את בני האדם האלה מאז ומעולם? האם מי שחסרים את בשרי, בשר השה, אינם שוקעים כבר בשתיקה למעמקי הים? כיום הם מתנגדים לי, וכיום דבריי הם כדברי יהוה לבני ישראל ולבני בניו. אולם הקושי שבמעמקי לבכם צובר את חרון אפי, מביא עוד ייסורים על בשרכם, שיפוט נוסף על חטאיכם וחרון אף נוסף על רשעותכם. מי יוכל להינצל ביום חרון אפי, כשאתם מתייחסים אליי כך כיום? מי יכול להסתיר מפניי את רשעותו שלו ולחמוק מייסורים? חטאיו של מי יכולים לחמוק מידיי, ידי הכל-יכול? התרסתו של מי יכולה לקבל את שיפוטי, שיפוטו של הכל-יכול? אנוכי, יהוה, מדבר כך אליכם, צאצאי משפחת הגויים, ודבריי אליכם גוברים על כל אמירות עידן החוק ועידן החסד, אבל אתם מקשים את לבכם יותר מכל אנשי מצרים. האם אתם לא צוברים את חרון אפי כשאני עובד ברוגע? כיצד תוכלו לחמוק ללא פגע מפני יומי, יומו של הכל-יכול?